E-ÕPIK: KUIDAS KOOSTADA ÄRIPLAANI ? (sisaldab valmis äriplaani näidist)

  • “Kuidas koostada äriplaani ?“ e-õpik on mõeldud nii alustavale kui tegutsevale ettevõtjale, kes soovib iseseisvalt äriplaani koostada, kuid vajab enda mõtete suunamiseks tuge ning soovib kiireid ja valdkonnaspetsiifilisi praktilisi juhendeid.
  • E-õpiku sisu on jagatud 4-ks osaks: äriidee testimine, strateegiate loomine, riskide maandamine ja finantsprognoosimine. Igas osas on välja toodud näidisettevõtete lood disaini, muusika ja arhitektuuri valdkonnast ja e-õpik sisaldab ka välmis äriplaani näidist.
  • Peale e-õpiku kasutamist oskad sa äriideed testida ja vormistada see terviklikuks äriplaaniks, hinnata riske ja enda ambitsioone äri elluviimisel, prognoosida realistlikult müüke ja kulusid ning neid juhtida ja näha tervikpilti loomemajanduses kestlikult toimimisest.
  • E-õpiku juhiste järgi saad enda testitud ideest koostada terviklikult läbimõeldud äriplaani. Valminud äriplaan sobib rahastuse hankimiseks esitada toetusfondidele ja panka.

Koolituse materjal

E-õpik: Kuidas koostada äriplaani?

  • E-õpik: Kuidas koostada äriplaani?

Sissejuhatus

Äriidee testimine

Strateegiad

Riskide maandamine

Finantsprognoosimine

Lisad

35,00 
Kursuse ligipääs: Eluaegne

LISA TAGASISIDE SAAMISEKS SOETA VEEBIKOHTUMINE KOOLITAJAGA

Tasumine

E-õpiku eest saab tasuda pangalingi kaudu ja arvega. Sobiliku ostuformaadi valimiseks liigu ostukorvi.

Koolitus sisaldab

  • Äriplaani koostamise e-õpik
  • Valmis äriplaani näidis
  • Äriplaanide ja finantsprognooside tühjad vormid

Nõuded

  • E-õpik asub koolituskeskkonnas, nii on Sinul sellest alati uuendatud versioon!

Õppekava

  • SISSEJUHATUS
  • I ÄRIIDEE TESTIMINE
  • Äriidee sõnastamine ehk LIFTIKÕNE
  • Kompetentsid - haridus ja töökogemus
  • Kompetentsid - võtmeisikud ja võrgustikud
  • Kliendigruppide kaardistamine
  • Kliendiuuringu teostamine
  • Konkurentsianalüüs
  • Loomemajanduse olemus
  • II STRATEEGIAD
  • Kestlikkus
  • Toode ja teenus
  • Tootmine ja teenindamine
  • Hinnastamine
  • Turundus ja bränd
  • Turundus ja müük
  • Personal
  • Partnerid
  • III RISKIDE MAANDAMINE
  • Tegevuskeskkonna riskid
  • Tegevuskeskkonnavälised riskid
  • SWOT-analüüs, riskide kaardistamine
  • Detailne riskianalüüs, riskide juhtimine
  • IV FINANTSPROGNOOSIMINE
  • Finantsprognooside tabel
  • Müügiprognoosid
  • Tulud ja kulud
  • Kasumiaruanne
  • Bilanss
  • Töötajad
  • Toetusraha kasutamine
  • Tegevusplaan ja ressursid
Sotsiaalmeedia