Kodulehe ja e-poe tegemine (WordPress, WooCommerce), digikanalite müügipotentsiaali hindamisega

Töötukassa koolituskaardi partner on VVT Interim Agentuur, teeme koostööd

Praktiline koolitus, mille käigus loob õppija samm-sammult enda kodulehe ja vajadusel ka e-poe, mille peamiseks sihiks on ettevõtte müügi suurendamine nii uute klientideni jõudmise kaudu, kui ka olemasolevate klientidele hea kasutajakogemuse pakkumise kaudu. Koolitus on suunatud alustavale ja ka tegutsevale ettevõtjale, kes soovivad oma kodulehte ja/või e-poodi ise hallata.

 

Peale kodulehe ja/või e-poe valmimist on vaja sinna tuua ka kliendid. Selle jaoks hindab õppija täiendavalt erinevate digikanalite potentsiaali enda ettevõttest lähtuvalt. Kuna paljude digikanalite üheaegne kasutuselevõtt on mitmes mõttes ressursimahukas, siis on kasulik alustada just neist kanalitest, mille potentsiaal on kõige suurem. 

 

TÖÖTUKASSA KOOLITUSKAARDI partner on VVT Interim Agentuur, kellega teeme koostööd.

REGISTREERUDES annad teada enda huvist ja broneerid koha sobilikus grupis (2025. aastal võimalus liituda alates 30.01)

 

Mida oskad?

Veebikoolituse käigus saad praktilised videojuhised, mis annavad teadmised ja oskused oma kodulehe ja e-poe loomiseks WordPressi, Divi ja WooCommerce lahenduste põhjal. Mainitud instrumentide kasutus on intuitiivne ning ei eelda eelnevate tehniliste teadmiste olemasolu. Koolituse läbinu oskab hallata kodulehte ja e-poodi nii tehniliselt, kui ka kliendi kasutajakogemuse seisukohast, tehes vajadusel vastavaid parendusi oma kodulehel või e-poes.

 

Koolituse läbinu oskab valida oma ettevõttele kõige suurema müügipotenstiaaliga digikanalid (Google, Youtube, Facebook, Instagram, e-maili turundus, jms.). Iga digikanali potentsiaali hinnatakse kolme kriteeriumi alusel:

  1. Sihtrühma suurus ja kvaliteete
  2. Rahalise investeeringu suurus (sh. meediakulu)
  3. Ajalise ressursi kulu

 

Loe teemade kohta lähemalt ÕPPEKAVAST või vaata allpool Koolituse materjalide all koolituse teemade ja videojuhendite loetelu.

 

Mida sisaldab?

3 nädalat kestva paindlikku ajagraafikuga veebikoolitus sisaldab Zoomi kohtumisi koolitaja ja teiste õppijatega (väikesed grupid, 4-8 osalejat).

 

Live-sessioonidel selgitab koolitaja tähtsamaid teemasid ja seoseid ning vaatab üle Sinu teostatud tööd ja annab tagasisidet ning juhiseid.

 

Koolitus sisaldab 80+ eluaegse ligipääsuga õppevideot, WordPress demokeskkonna kasutust ja Divi litsentsi (väärtuses 200€ – osaleja jaoks tasuta) veebilehe ja e-poe loomiseks.

 

Koolitaja ja tunnistus

Koolitajaks on digiturunduse praktik ja koolitaja Marko Ruut, kes omab pikaajalist, praktilist (üle 15 aasta) ja laiapõhjalist kogemust digiturunduse erinevates valdkondades kodulehe tegemisest kuni digikampaaniate tegemiseni ja analüüsimiseni erinevates kanalites. Marko digiturunduse koolitusi on läbinud üle 1400 inimese.

 

Ettenähtud mahus koolituse läbimisel väljastatakse tunnistus.

 

Koolitusele registreerimine, anna teada huvist!
Kirjuta millal soovid osaleda ja enda soovidest info@projecting.ee või registreerimislingi kaudu. Küsimuste korral helista (+ 372 5151906)

 

Kuidas tasun?

Sobiliku tasumise viisi leidmiseks kirjuta info@projecting.ee.  Koolituse eest saad tasuda Töötukassa koolituskaardiga (koostöös partneriga VVT Interim Agentuur), kaardimaksega, ülekandega pangalingi kaudu või arvega. Sobiliku ostuformaadi valimiseks liigu registreerimisvormile.

 

Loe õppe läbimise tingimustest lähemalt ÕPPEKAVAST!

  • Koolituse käigus lood kodulehe esmaversiooni
  • Kodulehele saab lisada koolituse käigus e-poe funktsionaalsuse
  • Võimalus kasutada alusena üle 2500 kodulehe valmisdisaini
  • Oskad valida enda ärist lähtuvalt õiged digiturunduskanalid

Koolituse materjal

KOOLITUSE ÜLEVAADE

  • Kuidas koolitust läbida, lisamaterjalid
  • Live-sessioonide kohtumiste ajad ja lingid vestlusakendele
  • Kes on kodulehe tegemise ja digiturunduse koolitaja Marko Ruut?
    02:02
  • Milline on teekond kodulehe valmimiseni? – Enne esimest kohtumist

1. Kodulehe tegemine sissejuhatus

2. Kodulehe struktuuri ja sisu planeerimine

3. Domeeni nime ja veebimajutaja valik

4. WordPress ja Divi paigaldus + seadistused

5. Loome kodulehe vastavalt planeeritule

6. Lisad

7. E-poe loomine (WordPress ja WooCommerce)

8. Mitmekeelsuse tugi

9. Broneerimissüsteem

10. Digiturunduskanalite müügipotentsiaali hindamine

11. Google otsing

12. Google Display (sh Gmail)

13. Youtube

14. Facebook ja Instagram

15. E-maili turundus

976,00 
Kursuse ligipääs: Eluaegne

Koolitaja / autor

MarkoR
MarkoR
Digiturundus

Sisaldab

  • 80+ õppevideot (eluaegne juurdepääs)
  • 4 live sessiooni koolitajaga (4h sessiooni kohta - kogu grupp)
  • Valmib koduleht
  • Soovi korral valmib e-pood (Stripe makselahendusega)
  • Vajadusel juurdepääs Wordpressi demokeskkonda
  • Tasuta Divi litsents (väärtuses 200€)

Nõuded

  • Kestab 3 nädalat / 68 akad
  • Projecting koolituskeskkond veebis
  • Auditoorne maht 26 akad
  • Isesesiva töö maht 42 akad
  • Grupis 4-8 inimest
  • Osalemiseks on vaja veebikaameraga arvutit ja head internetiühendust
Sotsiaalmeedia