Marko Ruut

Kompetentsid

Digiturundus
Kampaaniate loomine (Google, Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn)
Kasutaja käitumise analüüs
E-mailiturundus
SEO

Bio

Turunduse valdkonnas alustasin 1999. aastal (peale MBA kraadi saamist turunduses TalTechis) ja digiturunduses olen tegev alates 2014. aastast.

 

Kuigi digiturunduses on võimalik keskenduda ühele või mõnele kitsale alamvaldkonnale, olgu selleks veebilehekülg, sotsiaalmeedia, e-maili turundus, vms, siis mulle meeldib tegeleda just tervikuga, mis hõlmab märkimisväärse hulga erinevaid alamvaldkondi. Terviklik lähenemine eeldab nii võimet loovalt mõelda kui ka mitmeid tehnilisi ja analüütilisi oskusi. Samas terviku kogemine aitab mõista paremini digiturunduse võimalusi ettevõtte või organisatsiooni jaoks. Ma võin oma sotsiaalmeedia turundust viimistleda perfektsuseni, aga kui ma ei mõõda, kus mul veebilehel kliendid ära kaovad, siis on sellest vähe abi.

 

Minu kogemus digiturunduses on praktiline, seotud nii ärilt ärile (b2b) kui ka ärilt lõpptarbjale (b2c) spetsiifikaga. Kogemus on olemas väike-, tootmis-, meditsiini-, turismi-, teenindus-, põllumajandus-, toitlustusettevõtete ja mittetulundusühingute digiturundamisega. Olen digiturundanud Eesti, Euroopa, Ameerika ja Aasia turgudel tegutsevaid ettevõtteid.

 

Digiturunduse koolitusi olen teinud alates 2018. aastast. Koolitanud olen nii klassiruumis kontaktõppena, Zoomi viruaalse klassiruumi vahendusel – kõiki koolitusi on toetanud videoõppematerjalid, mida on võimalik olla läbida ka isesesiva koolitusena. Minu digiturunduse erinevaid koolitusi on läbinud enam kui 1400 toredat inimest.

Marko Ruut | diginool.ee

Vii enda eesmärgid järgmisele tasemele ekspertide abiga

Sotsiaalmeedia